sobota, 26 listopada 2011

Magia pasmanteryjnych charmsów

Kto powiedział, że na zawieszki do bransoletek trzeba wydać fortunę?! Ja się pod tym nie podpisuję! Kraków to magiczne miasto, pełne magicznych miejsc i takim miejscem jest dla mnie pasmanteria "Kłębuszek" przy Karmelickiej. Jakie cuda tam można kupić! Oprócz tradycyjnych towarów, które można dostać w każdej pasmanterii są tam też najróżniejsze rzeczy do wyrobów biżuterii. Ja osobiście zakochałam się w zawieszkach, które można wykorzystać w najróżniejszy sposób: ja zrobiłam sobie kolczyki...

 ... i zawieszki do bransoletek dla moich przyjaciółek.



Ale oprócz tego nakupowałam najprzeróżniejszych rzeczy dla mojej mamci, Alunki :)

 
 
 Koszty zawieszek wahają się w granicach 0,50-4,50, w zależności od tego, czy są małe, duże, płaskie czy wypukłe.

1 komentarz:

  1. Dzięki, córeczko :) I wyłącz sobie weryfikację obrazkową do komentarza, bo to wkurza ...

    OdpowiedzUsuń