niedziela, 18 stycznia 2015

Dla Dziadków 2

Jak już wspomniałam, ten rok zaczyna się dla mnie wyzwaniowo :) Tutaj kolejny exploding box dla dziadków:





Na wewnętrznych ściankach pudełka są trzy daty, zamiast dwóch, a to dlatego, że mój dziadek ma urodziny 20 stycznia :) Na środku pudełka przygotowane są "prezenty" na wszystkie trzy okazje.

Pudełko zgłaszam na wyzwania:

1. "Liczby" w Scrapcafe (kliknij w banerek aby zobaczyć więcej)

http://www.scrapcafepl.blogspot.com/2015/01/759-wyzwanie-styczniowe.html 

2. "Dzień Babci i Dziadka" w Scrap Shop (kliknij w banerek aby zobaczyć więcej)

http://scrapikowo.blogspot.com/2015/01/wyzwanie-dzien-babci-i-dziadka.html

Trzymajcie kciuki!

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł oraz wykonanie! Jestem pod wrażeniem! Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapShop!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful magic box! Thank you for taking part in the challenge ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny box. Bardzo podoba mi się pomysł na wieczko z uchwytem :)
    Pozdrowienia od ScrapCafe.

    OdpowiedzUsuń